Werken bij

Een hechte club gepassioneerde collega's.

Werken bij OVO betekent het ontdekken en ontwikkelen van talenten. Niet alleen van de kinderen en leerlingen, maar ook van jezelf en collega's. Je krijgt bij ons de ruimte en mogelijkheden om je eigen richting te bepalen. We bieden individuele scholing, jaarlijkse bijeenkomsten en je kunt zowel binnen het basisonderwijs als het middelbaar onderwijs horizontaal en verticaal doorstromen.

Passie, vakmanschap en onderwijsinnovatie
Binnen onze scholengemeenschap zien we overal het OVO-DNA terug: passie voor het onderwijs, vakmanschap en klaar voor onderwijsinnovatie. Bevlogen en betrokken collega's die zich dagelijks inzetten voor open onderwijs voor iedereen. Met oog voor de cultuurverschillen, inclusiviteit en gericht op participatie binnen de maatschappij. Voel jij dit ook zo? Bekijk dan onze vacatures en kom gerust eens langs voor een bakje koffie. Je bent van harte welkom!

Onze vacatures

Bekijk hieronder onze huidige vacatures. Je kunt altijd even contact opnemen met onze Talentmanager a.i. Martine Kooi (mkooi@stichtingovo.nl) voor een open sollicitatie of een eerste kennismaking. Zij vertelt je graag meer over onze Stichting en de scholen!

Wat bieden wij jou.

Ben jij op zoek naar een aantrekkelijke, gevarieerde en uitdagende baan waarin je veel ervaring opdoet en bovendien op veel verschillende scholen kunt werken, dan bieden wij je die mogelijkheid.

Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs binnen onze scholen. Met elkaar zorgen we voor een prettige en veilige leer- en werkomgeving. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO PO en inschaling in LB.

Wie ben jij?

Je bent bevoegd of bijna bevoegd leerkracht basisonderwijs. Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent een teamspeler en hebt een duidelijke visie op onderwijs en de ontwikkeling van het kind en je kunt die visie verbinden aan de visie van onze scholen. Je weet een klimaat neer te zetten waarin ieder kind zich gehoord en gezien voelt. Je bent ambitieus, betrokken en verbindend.

Informatie en solliciteren:

Sollicitaties kunnen worden gericht aan Stichting OVO, t.a.v. Martine Kooi mkooi@stichtingovo.nl

Het betreft een tijdelijke aanstelling, met uitzicht op een vast dienstverband. Het overnemen van een bestaande overeenkomst is bespreekbaar.

Studenten/ stagiairs:

Zit jij in het laatste studiejaar van de PABO en heb je binnenkort voldoende punten voor een LIO stage of rond jij binnenkort je studie af, dan nodigen we je hierbij uit om te solliciteren, zodat je rechtstreeks kunt instromen in een dienstverband bij Stichting OVO. Binnen OVO kun jij je verder ontwikkelen.

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Gorinchem, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft een vacature op Daltonschool de Poorter.

Leerkracht kleutergroep voor 2 dagen per week (0,4 fte)

Twee dagen per week vanaf half april tot de zomervakantie met de leerkracht die terugkomt van ouderschapsverlof. Werkdagen bij voorkeur: maandag en vrijdag.

·       Bij de kleuters werken we thematisch vanuit de leerlijnen in ParnasSys.

·       We besteden veel aandacht aan taalontwikkeling en woordenschat o.a. door LOGO 3000.

·       De leerkrachten van de kleutergroepen bereiden samen de thema’s voor.

·       We werken samen met Gorinchemse partners in de Rijke Ontwikkeldag Gorinchem.

·       Samenwerking tussen ouders-leerlingen-teamleden vinden we belangrijk.

·       Iedereen is welkom op onze school.

Wat bieden wij jou?

Een hele leuke baan op een groeiende, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Met elkaar zorgen we voor een uitdagende leer- en werkomgeving. Dit wordt onder andere vormgegeven door het faciliteren van onderlinge lesbezoeken. Ook werken we periodiek met verschillende kwaliteitskaarten waarin we onderzoek en lespraktijk verbinden. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO PO en inschaling in schaal LB. Medewerkers op Daltonschool de Poorter ontvangen een arbeidsmarkttoelage.

Wie ben jij?

Je bent bevoegd of bijna bevoegd leerkracht, of in het laatste studiejaar van de PABO en heb je binnenkort voldoende punten voor een LIO stage of rond jij binnenkort je studie af. Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent een teamspeler en je hebt een duidelijke visie op onderwijs en de ontwikkeling van kinderen. Deze visie kun je verbinden aan de visie van de school. Je bent in staat een sterk pedagogisch klimaat neer te zetten waarin ieder kind zich gehoord en gezien voelt. Je bent ambitieus, betrokken, verbindend en hebt een open lerende houding ten aanzien van je eigen ontwikkeling.

Informatie en solliciteren:

Voor een informatief gesprek of vragen kun je contact opnemen met Martine Kooi - Talentmanager a.i. - via 06 185 000 30 of per mail mkooi@stichtingovo.nl Sollicitaties kunnen naar hetzelfde mailadres.

Over PO De Toekomst

PO De Toekomst is de basisschool voor nieuwkomers. De school is gevestigd aan de Schepenenstraat 5 in Gorinchem. Voor de leerlingen is het belangrijk dat zij zich zo snel mogelijk in Nederland weten te redden. Daarom ligt de nadruk in ons onderwijs op Nederlandse taal- en cultuuronderwijs. Daarnaast geven we les in andere basisvakken. Er wordt klassikaal, in kleine groepjes en individueel met de leerlingen gewerkt.

PO De Toekomst in het kort:

• werkt met leerlingen thematisch en integraal aan taalontwikkeling

• is een Vreedzame school: biedt leerlingen een cultuur- en trauma sensitieve omgeving die veilig, duidelijk en voorspelbaar is

• heeft oog voor de ontwikkeling van het gehele kind. Het onderwijs op PO De Toekomst is erop gericht om leerlingen op termijn zo soepel mogelijk te laten instromen in het reguliere onderwijs.

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Gorinchem, waar leren met- en van elkaar voorop staat?

PO De Toekomst heeft een vacature:

Onderwijsassistent Taalschool - voor 5 dagen per week (1,0 fte) per direct

Wat bieden wij jou?

Een hele leuke baan op een groeiende, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een uitdagende leer- en werkomgeving. In de groep is fulltime een onderwijsassistent aanwezig.

Iedereen is welkom op onze school.

Wie ben jij?

Je bent bevoegd of bijna bevoegd leerkracht (ook als LIO-er word je uitgenodigd te solliciteren). Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent in staat een sterk pedagogisch klimaat neer te zetten waarin ieder kind zich gehoord en gezien voelt. Je bent betrokken, verbindend en hebt een open lerende houding ten aanzien van je eigen ontwikkeling. Het is een pré als je een NT2 opleiding gevolgd hebt.

Informatie en solliciteren: Voor een informatief gesprek of met vragen kun je contact opnemen met Carin Wichers - Teamleider - via 06- 43171190 of per mail naar cwichers@stichtingovo.nl.
Solliciteren kan bij Martine Kooi - Talentmanager a.i.- via 06 185 000 30 of per mail mkooi@stichtingovo.nl