Werken bij

Een hechte club gepassioneerde collega's.

Werken bij OVO betekent het ontdekken en ontwikkelen van talenten. Niet alleen van de kinderen en leerlingen, maar ook van jezelf en collega's. Je krijgt bij ons de ruimte en mogelijkheden om je eigen richting te bepalen. We bieden individuele scholing, jaarlijkse bijeenkomsten en je kunt zowel binnen het basisonderwijs als het middelbaar onderwijs horizontaal en verticaal doorstromen.

Passie, vakmanschap en onderwijsinnovatie
Binnen onze scholengemeenschap zien we overal het OVO-DNA terug: passie voor het onderwijs, vakmanschap en klaar voor onderwijsinnovatie. Bevlogen en betrokken collega's die zich dagelijks inzetten voor open onderwijs voor iedereen. Met oog voor de cultuurverschillen, inclusiviteit en gericht op participatie binnen de maatschappij. Voel jij dit ook zo? Bekijk dan onze vacatures en kom gerust eens langs voor een bakje koffie. Je bent van harte welkom!

Onze vacatures

Bekijk hieronder onze huidige vacatures. Je kunt altijd even contact opnemen met onze Talentmanager a.i. Martine Kooi (mkooi@stichtingovo.nl) voor een open sollicitatie of een eerste kennismaking. Zij vertelt je graag meer over onze Stichting en de scholen!

Stichting OVO zoekt een Adviseur Onderwijskwaliteit en Bestuurssecretaris. Een uitdagende functie! Neem snel een kijkje.

Word jij onze nieuwe collega? Op het Gymnasium Camphusianum zoeken wij ter aanvulling van het tweekoppige team een Communicatiefvaardige en Servicegerichte Conciërge voor 0,5 tot 0,7 fte. Neem snel een kijkje!

Ter uitbreiding van het team Facilitaire Zaken zoeken we een Contractmanager. Word jij onze nieuwe collega? Het betreft een dienstverband van 0,8 tot 1,0 FTE. Neem snel een kijkje!

Voor het Fortes Lyceum zijn wij op zoek naar een Directeur. Een ambassadeur die binnen en buiten de school de waarden en de kwaliteiten van het lyceum uitdraagt. Iemand die met een frisse blik het team stimuleert en faciliteert in het realiseren van de ambities op het gebied van onderwijsontwikkeling binnen en buiten het lyceum.

Voor het Fortes Lyceum zijn wij per december op zoek naar een fulltime Docent Duits - tweedegraads.

Voor het Gymnasium Camphusianum zijn wij op zoek naar een Docent Muziek voor 0.32-0.4 fte. Word jij onze muzikale collega?

Stichting OVO zoekt een Facilitair Manager. Een uitdagende functie! Neem snel een kijkje.

Ter uitbreiding van het team Facilitaire Zaken zoeken we een Facilitair Projectmedewerker. Word jij onze nieuwe collega? Het betreft een dienstverband van 16 uur per week, bij voorkeur 4 ochtenden. Neem snel een kijkje!

Stichting OVO zoekt voor de Montessori school in Gorinchem een Groepsleerkracht Montessorionderwijs voor groep 6/7. Ben jij fulltime beschikbaar? Neem snel een kijkje.

Stichting OVO zoekt voor Daltonschool De Poorter in Gorinchem een Leerkracht voor groep 7. Ben jij drie dagen per week beschikbaar? Neem snel een kijkje.

Voor het Gymnasium Camphusianum zijn wij op zoek naar een Leerling Coach voor 0.3 fte. Word jij onze collega?

We zijn op zoek naar een collega in het PSA team van Stichting OVO. Ben jij de Medewerker Personeelsadministratie die we zoeken. Het betreft een dienstverband van 0,6 FTE. Neem snel een kijkje!

Voor ISK De Toekomst (VO) zijn wij op zoek naar een NT2 Docent. Word jij onze collega? Neem snel een kijkje!

Kom jij op het gymnasium de beta vakken ondersteunen met jouw kennis? We hebben een mooie functie vacant staan: Technisch Onderwijsassistent. We kijken uit naar jouw reactie!