Vacatures

Als onderwijsstichting weten we dat het kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers krijgt een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Onze medewerkers bieden we dan ook de kans om zichzelf verder te ontwikkelen op het gebied van onderwijs.

Bent u geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures.

Kom jij ons team op de OBS Anne Frank verSTERKen?

Wij zoeken een STERKe leerkracht in onze bovenbouw die volop in beweging is én wil blijven. Maakt dat je nieuwsgierig? Lees dan vooral verder!

Daltonschool De Poorter zoekt een leerkracht voor groep 7 die affiniteit heeft met het Daltononderwijs. Ben jij geïnteresseerd in een baan op een Vreedzame school waar kinderen VER komen? Lees dan verder.

Binnen stichting OVO zijn we verantwoordelijk voor onderwijs aan kinderen van groep 1 tot aan het eindexamen. We geven openbaar onderwijs op 8 basisscholen en 4 scholen voor voortgezet onderwijs in Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam.

Binnen het primair onderwijs werken we met een vervangingspool en een invallijst. Uitgangspunten zijn flexibiliteit en kwaliteit. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn.