Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Werken op de basisschool? Bekijk onze video!

Lesgeven in groep 6 in Gorinchem

Maak jij het verschil voor onze leerlingen? Lees dan snel verder!

Over de J.P. Waale

Goed onderwijs doet er toe en in deze lastige tijd al helemaal. Op de J.P.Waale maken we ons als team sterk voor kwalitatief goede lessen, we maken daarbij gebruik van wat werkt en verdiepen ons in de laatste wetenschappelijke inzichten. Wij werken vanuit het hoofd, hart en handen principe. Een rijk aanbod stimuleert ontwikkeling op al deze drie gebieden, waardoor een kind zich optimaal kan ontwikkelen. Bij ons leren kinderen niet voor de toets, maar voor het leven. De High Five, waarin onze vijf kernwaarden beschreven zijn, vormen een prachtige leidraad.

Graaf Reinald basisschool Gorinchem

Obs Graaf Reinald is op zoek naar leerkracht voor de bovenbouw. Kom jij dit top team versterken?

Binnen het primair onderwijs werken we met een vaste vervangingspool. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn. Deze baan geeft je de kans om in korte tijd op verschillende scholen, met verschillende onderwijsvormen te werken. Het gaat vooral om langdurige invalperiodes voor bijvoorbeeld zwangerschaps-/bevallingsverlof en ouderschapsverlof.

Zie jij dit als de ideale uitdaging?

Werktijdfactor kan in overleg worden bepaald.