Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Werken op de basisschool? Bekijk onze video!

Vacature Gorinchem

Wat bieden wij jou.

Een betekenisvolle baan op een kleine, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een prettige en veilige leer- en werkomgeving, voor de leerlingen en voor elkaar. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de cao po en inschaling in schaal 10.

Wie ben jij?

SAMEN STAAN WE KLAAR

Wij willen graag Oekraïense vluchtelingen met en door de stad en Regio opvangen waarbij zowel organisaties als particulieren uitgenodigd worden hulp te bieden.

In alle Gemeentes is het inmiddels duidelijk dat deze kinderen zich moeten aanmelden bij de Gemeente. Daar worden ze ingeschreven. Vervolgens zullen deze kinderen worden verdeeld over diverse scholen.

Met elkaar kunnen we voor deze kinderen en gezinnen een veilige haven zijn.

Wat kunt u betekenen?

Tweemaster vacature

In het hier en nu, geven we onderwijs voor de toekomst. En daarbij zoeken we een nieuwe collega

Wat bieden wij jou.

Een hele leuke baan op een kleine, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een prettige en veilige leer- en werkomgeving. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de cao po en inschaling in schaal 10. Daarbij voeren wij een aantrekkelijk professionaliseringsbeleid en bieden wij onze medewerkers extra regelingen zoals (denk hierbij aan: een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering, ANW verzekering, fietsenplan en uitruilregeling).

Ben jij onze nieuwe STERKe collega?

Wat bieden wij jou.

Ben jij onze nieuwe STERKe collega?

Vacature leerkracht middenbouw bovenbouw

Vraag jij aan kinderen of je het goed hebt uitgelegd, in plaats van; of ze het snappen?

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Hardinxveld-Giessendam, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft een vacature op obs De Driemaster.

Leerkracht middenbouw of bovenbouw 0,4 fte