Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Zij-instroom

Ben je ge├»nteresseerd in een baan in het onderwijs, maar heb je niet de juiste opleiding? Wij bieden kansen voor zij-instromers in het basisonderwijs. Neem contact op met Gerda Mulder via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor meer informatie.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Binnen stichting OVO zijn we verantwoordelijk voor onderwijs aan kinderen van groep 1 tot aan het eindexamen. We geven openbaar onderwijs op 8 basisscholen en 4 scholen voor voortgezet onderwijs in Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam.

Binnen het primair onderwijs werken we met een vervangingspool en een invallijst. Uitgangspunten zijn flexibiliteit en kwaliteit. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn.