Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het Gymnasium Camphusianum zoekt een enthousiaste conciërge vanwege pensionering van onze huidige collega.

Binnen het primair onderwijs werken we met een vaste vervangingspool. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn. Dit geeft je de kans om in korte tijd op verschillende scholen, met verschillende onderwijsvormen te werken. Zie jij dit als de ideale uitdaging?

Voor de vervangingspool van OVO po is een vacature ontstaan van 0,6 fte.

OVO primair onderwijs zoekt mensen voor de invallijst. Ben jij beschikbaar om in te vallen bij ziekte van onze reguliere leerkrachten? Neem dan contact op met Gerda Mulder, mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

U heeft hierbij niet de inkomenszekerheid van de vervangingspool, maar u heeft wel de kans om kennis te maken met het werken bij onze stichting. Bovendien doe je snel ervaring op bij verschillende scholen en in verschillende teams.