Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Vacature leerkracht basisschool Gorinchem

Op zoek naar een baan voor de klas op een openbare basisschool in Gorinchem of Hardinxveld-Giessendam? Neem dan contact op met Stichting OVO!

Voor komend schooljaar ontstaan er op verschillende scholen vacatures. In overleg bekijken we welke vacature het beste bij jou past. We bespreken het aantal uren dat je wil werken en welke klas/bouw of school jouw voorkeur heeft.

OVO primair onderwijs zoekt ook mensen voor de invallijst. Ben jij beschikbaar om in te vallen bij ziekte van onze reguliere leerkrachten? Neem dan contact op met Gerda Mulder, mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Je hebt hierbij niet de inkomenszekerheid van de vervangingspool, maar wel de kans om kennis te maken met het werken bij onze stichting. Bovendien doe je snel ervaring op bij verschillende scholen en in verschillende teams.