De ouderinformatieavonden stonden gepland op de middelbare scholen. Met de aangescherpte coronamaatregelen kan dat niet meer. Gelukkig hebben we de afgelopen tijd ervaring opgedaan met het aanbieden van online lessen. Op dezelfde manier organiseren we nu de ouderinformatiemomenten van onze middelbare scholen: Online.

Wanneer?

Woensdag 11 november en donderdag 19 november.

•  19.00-19.45 uur: Keuze uit Omnia College of Gymnasium Camphusianum.
  •  19.50-20.35 uur: Fortes Lyceum.

Tijdens de presentaties kunt u ook vragen stellen.

Hoe?

U hoeft niets te installeren om mee te doen.  Op het moment van de presentatie gaat u via uw computer, telefoon of tablet naar www.naardemiddelbare.nl

Op deze pagina komen dan de links naar de verschillende presentaties. U klikt op de link en de digitale omgeving voor de informatieavond opent in uw browser. Dit kan met elk apparaat: computer, telefoon of tablet.

Komen deze momenten u niet uit? Vanaf 20 november publiceren we video’s met de belangrijkste informatie die u op elk moment kunt bekijken.

Doemiddag

De doemiddag op 11 november voor leerlingen uit groep 7 en 8 gaat wel door. In verband met de coronamaatregelen, komen de leerlingen van de middelbare scholen niet in op de plekken waar de basisschoolkinderen zijn. U Leest meer op www.naardemiddelbare.nl.